یزدفردا:عوامل سریال "پشت پرده” با مدیر کل آموزش و پرورش دیدار و گفتگو کردند
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد؛صبح امروز یکشنبه عوامل سریال "پشت پرده” با مدیر کل آموزش و پرورش دیدار و پیرامون هماهنگی و همکاری های فیمابین در مراحل تولید این سریال گفتگو کردند.
محمد کاظم رحیمی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد به اهمیت خانواده و نقش و کارکردهای آن اشاره کرد و گفت: مشکلات مالی و گاها سهل انگاری ها باعث شده است خانواده نقش اصلی خود را آنگونه که باید ایفا ننموده و این مهم مدرسه را با مشکلات عدیده ا ی مواجه کرده است.
وی افزود: آموزش و پرورش هم به دلایل مختلف از جمله عدم سرمایه گذاری لازم و کاهش توجه به نقش معلم و کاهش نقش آموزش و پرورش در ارتقای اجتماعی نتوانست همه خلاء ناشی از نقص در کارکردهای خانواده را جبران کند.
مدیر کل آموزش و پرورش به لزوم توجه ویژه به جایگاه و نقش معلم در تولید آثار هنری از جمله فیلم و سریال اشاره نمود و اظهار داشت: ساخت اینگونه آثار می تواند باعث تبیین و شخصیت سازی و تغییر نگرش به این قشر فرهیخته گردد.
گفتنی است سریال "پشت پرده" با موضوع تبیین جایگاه و نقش اثرگذار معلم در خانواده ،جامعه و مدرسه به تهیه کنندگی "مصطفی رضوانی" و کارگردانی "محمد رضا حاجی غلامی" در 52 قسمت در یزد تولیدخواهد شد.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا